Ne Izledim? 5 Subat

Bugun oğlen boş vaktimi değerlendirmek için sinemanin en uygun seçenek olduğunu düşündüm. Filmlere şöyle bir baktığımda henüz izlemediğim filmler arasında epeyce kararsız kaldım. Morganlar Nerede?, İlişki Durumu:Karmaşık ve Romantik Komedi filmleri hemen elendi. Sonuçta 2 seçeneğim vardi:bu hafta vizyona giren The Book of Eli ve Edge of Darknes. Mel Gibson Denzel Washington'dan ağir basti ve Edge of Darkness'da karar kıldım. Öncelikle filmin konusu pazar günleri izlediğimiz Charles Branson filmlerinden hiç farklı degil ve kızı öldürülen bir babanin (ki kendisi polis aynı zamanda) intikam hikayesini anlatıyor. Filmde herşey beklenildiği gibi (en azından benim beklediğim gibi oldu) gelişiyor yani herhangi bir sürprizi yok. Eğer boş vaktiniz varsa, Sherlock Holmes ve Avatar'ı izlediyseniz ya da 8 sene aradan sonra Mel Gibson izlemek istiyorsaniz bu filmi size de tavsiye edebilirim.

0 Response to "Ne Izledim? 5 Subat"

Yorum Gönder