Lost Final Sezonu


2 Şubat dünyadaki milyonlarla izleyici için olduğu gibi benim için de önemli bir tarih. Hepimizin, belki eskisi gibi olmasa da, sabırsızlıkla beklediğimiz Lost final sezonuyla geri dönüyor. 2004 yılında başlayan diziyle benim tanısmam yine aynı senenin aralık ayında Amerika'da okuyan arkadaşlarımın christmas tatiline geldikleri dönemde oldu. Kendi aralarında adadaki siyah duman, kutup ayıları ve "others" hakkında kafa patlatıyorlardı. O senelik dizi kota hakkımı doldurduğum ve yaklaşan düğün hazırlıkları sebebiyle yaklaşık 2006 yazına kadar Lost fenomenine direnmeyi başardım. Eşimin askerde olduğu ve televizyonların klasik "yaz sendromu" na girdiği o dönemde ilk sezonun dvdlerini alarak izlemeye başladım. Aynı gün içerisinde 5 bölüm lost izleyip akşamına da survivorla devam edince bir dönem kendimi de lostie'lerden biri sanmaya başlamıştım. Tabi her iyi arkadaş gibi bu hastalığı da arkadaşlarıma bulaştırmayı ihmal etmedim. Böylece ofis arkadaşlarımın da uykusuz geceleri başlamış oldu. Hatta "yok ben diziye sarmak istemiyorum" diye direnenleri de ilk 5 bölümün olduğu dvd'yi vererek "önce şunu bir izle, istemezsen seyretmezsin" diyerek kandırdığım da oldu. Ancak 3. sezonla beraber o günde 4-5 bölüm izlediğimiz güzel günlerimiz sona erdi ve diziyi haftalık olarak takip etme eziyeti başladı. Perşembeleri diziyi indiren arkadaşımızın yolunu gözleyerek geçirdik. Greve giden yazarlar yüzünden azalan bölüm adetleri ve aylar süren aralar sonunda nihayet buguü "Lost"umuza kavuşuyoruz. Bir fenomen olarak başlayan dizi umuyorum ki yine bir fenomen olarak sona erer. Iyi Seyirler...

0 Response to "Lost Final Sezonu"

Yorum Gönder