May The Force Be With You

İlk filmin beyazperdede boy gösterdiği 1977 yılından beri Star Wars hakkında çok şey yazıldı çizildi ama 33 senedir popülerliğinden hiçbirşey kaybetmedi. Geçtiğimiz ay CNBC-E sayesinde bir kere daha kendinden konuşturmayı başardı bu efsane seri. 6 hafta boyunca tanıdığım herkes pazar akşamları saat 22:00'de evde televizyonlarının başındaydı. Hatırlıyorum da ilkokulda en büyük keyfimiz haftasonları sırasıyla "A New Hope", "Empire Strikes Back" ve "Return Of The Jedi" ı videocudan kiralayarak seyretmekti. İlk üç filmi kaç kere izlediğimin sayısını hatırlamıyorum bile ama bütün baş karakterlerin rolünü ezbere oynayabileceğime eminim. Bu Star Wars sevgisi sadece çocukluk döneminde kalmadı tabi. Eşimle ilk çıkmaya başladığımız dönemde doğumgünüm yaklaşmıştı ve sürekli "ne istiyorsun" diye sorup duruyordu. Ben de cevap olarak "Beni şaşırt" dedim (tabi sonraki doğumgünlerimde böyle bir riske girmedim). Sevgili eşim şaşırtı "şok et" anlayarak bana yandaki hediyeyi aldı. Asıl hediyem nerede diye sorunca da " ama sen Star Wars'u çok seviyorsun" cevabını aldım. Sanırım gerçekten başarılı bir taktik izledi çünkü o seneden sonra bana ne alacağını düşünmek zorunda kalmadı. Yakın dönemde Star Wars etkileri değişik mekanlarda ortaya çıkmaya devam ediyor. Geçen haftaki Fenerbahçe-Lille OSC maçında yandaki pankart açıldı. Ancak casus Sith Lordu olduklarından şüphelendiğim Güiza ve Daum'un dark side a oynamaları yüzünden force başarılı olamadı. Adidas ise 2010 yılı için özel bir Star Wars koleksiyonu çıkardı. Koleksiyon 8 Ocak itibariyle satışa sunuldu ve evet ben hemen bir t-shirt edindim.



33 yıldır etkisini sürdüren bu efsane serinin önümüzdeki senelerde de popülerliğini koruyacağına eminim. Hele bir de George Lucas verdiği sözü tutar ve seriyi 3 boyutlu hale getirirse.

May The Force Be With You...



0 Response to "May The Force Be With You"

Yorum Gönder